FANDOM

Rainbow Tower (Romanian Traduced) Edit

Distractie in culorile curcubeului! Caile serpuite ale toboganelor din grupul Rainbow Tower par ca nu se termina niciodata, rasucirile, intorsiturile, unduirile si alunecarile oferind zambete scaldate de emotii pentru intreaga familie.
Combinatiile de tuburi inchise si deschise sunt printre atractiile cele mai populare ale parcului acvatic la Plaja, fiind potrivite pentru vizitatorii de toate varstele. Se pot folosi colaci de apa simpli sau barci gonflabile duble pentru distractie in doi! Toboganele Rainbow Tower se adreseaza persoanelor cu inaltimea peste 1,2 metri.

Supercell's Tower (Romanian Translated) Edit

Distractie in editia Supercell! Caile serpuite ale toboganelor din grupul Supercell Tower par ca este in toata luna "iulie" oferind zambete scaldate de emotii pentru intreaga familie. Combinatiile de tuburi inchise si deschise sunt printre atractiile cele mai populare ale parcului acvatic la Plaja, fiind potrivite pentru vizitatorii de toate varstele. Se pot folosi colaci de apa simpli sau barci gonflabile duble pentru distractie in doi! Toboganele Supercell Tower, nu au voie permisiunea oamenilor sub 800 de trofee in Clash Royale.